Uncategorized @fa

راهنمای جامع خرید از دبی

کشور امارات در سال های اخیر به یکی از انتخاب های بسیاری از افراد برای خرید کالا و واردات به ایران تبدیل شده است. خرید از امارات و دبی دارای مزایا بسیار زیادی برای ایرانیان میباشد که مهمترین آن نزدیکی کشور امارات به ایران است.

 نزدیک بودن امارات به ایران باعث میشود که شما برای خرید از دبی هزینه حمل و نقل زیادی پرداخت نکنید و عملا میتوان گفت که در این زمینه خرید از دبی به صرفه تر از خرید از سایر کشورهایی است که از نظر جغرافیایی دارای فاصله با ایران هستند.

خرید کالا اصل از دبی

از دیگر مزایا خرید از دبی این است که کالاهای بسیار با کیفیتی را میتوان در کشور امارات و به خصوص شهر دبی پیدا کرد. کشور امارات به واسطه این که بسیاری از برند های مشهور دنیا در آن دارای نمایندگی میباشند میتواند انتخاب خوبی برای خرید کالا اورجینال باشد و به همین علت تقاضا برای خرید از دبی و واردات از امارات در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

همچنین اگر به دنبال خرید هدیه ای ارزشمند برای عزیزان خود هستید , خرید از دبی بهترین پیشنهاد برای شما است.

چگونه از دبی خرید کنیم

خرید از کشور های خارجی شاید در نگاه اول بنا به دلایل بسیار زیادی  امری محال به نظر برسد اما در واقعیت اینطور نیست. برای خرید از دبی یا سایر شهرها و کشورهای خارجی بدون داشتن کارت اعتباری میتوانید اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید و آن را در ایران درب منزل خود دریافت نمایید.

شرکت اطلس ایمن رهحو با سال ها تجربه در زمینه امور پستی , واردات , صادرات و خدمات ترخیص از گمرک در این مسیر همراه شما خواهد بود.

شرکت اطلس ایمن رهحو تمامی امور مربوط به خرید از دبی و واردات کالا از امارات به ایران را برای شما عزیزان انجام میدهد. لازم به ذکر است که برای خرید از دبی نیازی به پرداخت هزینه به صورت ارزی نمیباشد و تمامی هزینه ها توسط مشتریان محترم به صورت ریالی پرداخت میشود و کالا خریداری شده در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به ایران حمل میشود و درب منزل تحویل داده میشود.

شرکت اطلس ایمن رهحو با بهره مندی از کادری مجرب در زمینه امور گمرکی و همچنین دارا بودن انبار اختصاصی در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) فرآیند ترخیص کالاهای وارداتی از دبی را در سریع ترین زمان ممکن انجام میدهد.

از دیگر مزایا خرید از دبی از طریق شرکت اطلس ایمن رهحو میتوان به این مساله اشاره کرد که شما پس از ثبت سفارش خود از دبی توسط شرکت اطلس ایمن رهحو میتوانید وضعیت مرسوله خود را در هر زمان به صورت آنلاین رهگیری نمایید و از آخرین وضعیت سفارش خود به صورت لحظه به لحظه مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *